A-ha! Keluar paling awal!

Dah boleh agak tadi apa yang akan keluar untuk kuiz Innovation Management tadi. Yang bestnya keempat-empat budak Wangsa Murni keluar dulu beb! Bangga betol! Hahahhaha!!! =DD

Terima kasih kat BAD la sebab provide past year quiz paper S1’2010. Boleh kata 80% sama macam yang bad bagi tu!! πŸ˜€ Cuma sir ubah sikit-sikit je dekat soalan objektif, struktur dengan true and false. Apa pun aku target 80% ~ 95% betol. InsyaAllah.. Usaha pon dah sudah. Skang bertawakkal je la… =)

Yang keluar paling awal Bad dengan Farid laa… Zai keluar lepas diorang. Pastu baru aku. hehehe.. Aku tengok gelagat kawan-kawan lain macam-macam reaksi muka ada.Β  Tengok apek ahn, tengok khai, tengok syed afif, paling tak leh blah tengok alan depan aku. Ngahahhaha!!! Aku bukan fokus buat kuiz sangat pun, fokus tengok reaksi muka kawan-kawan sebab aku agak hafal la jugak jawapan-jawapan yang aku study dari soalan Bad bagi tu. Dah habis isi semua tempat kosong yang ada dalam kertas kuiz tu, aku double,triple,quadruple check. Hahaha!! Dekat nak keluar tu ada sorang perempuan sebelah aku tanya jawapan. Aku malas nak berkira bagi lerr jawapan die nak tu. Siap boley bagi tawu kat member depan dia lagi jawapan yang member dia bagi tu salah. Hehehe… =)

Keluar dari bilik lecture tu, terus aku carik bad, zai dengan farid terus kami choww balik umah wangsa murni sambil discuss pasal kuiz tadi dalam keta. Singgah dulu pegi kedai makan asam pedas di Wangsa Melawati beli nasik jap sebab tak makan lagi masa keluar pegi BMI.

Apa pun, boleh laa jawab kuiz tadi. Kuiz pon da setel. Layan dokumentari aku download pagi tadi dulu sambil rilek-rilek. Hehehe.. Ok la, jumpa di post yang lain pulak! =)

 

 

This entry was posted in examination. Bookmark the permalink.

2 Responses to A-ha! Keluar paling awal!

  1. anis says:

    a-ha tu yg x blh blah.haha!apasal la aku x ddk sblh ko td kan πŸ˜›

Leave a Reply

